Home

Ποιο συναίσθημα διαδίδεται γρηγορότερα στα social media;

Image 

Το συναίσθημα που ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέλησε να ανακαλύψει μία ομάδα επιστημόνων σε πανεπιστημίο της Κίνας. Ο καθηγητής Rui Fan και οι συνεργάτες του χρησιμοποιήσαν για αυτόν τον σκοπό το Weibo, το «Twitter της Κίνας».

Tα συναισθήματα που μελέτησαν ήταν τέσσερα: Η χαρά, η λύπη, ο θυμός και η απέχθεια. Προς έκπληξη όλων, το συναίσθημα που πάντα διαδιδόταν ταχύτερα και ευρύτερα από όλα τα άλλα ήταν ο θυμός. Η χαρά ερχόταν συνήθως δεύτερη, ενώ η λύπη με την απέχθεια δεν κατάφεραν ποτέ να ασκήσουν ισχυρή επιρροή.

Η συγκεκριμένη έρευνα διήρκησε έξι ολόκληρους μήνες, κατά τους οποίους μελετήθηκαν τα μηνύματα 200.000 χρηστών του Weibo. Αν θεωρήσουμε οτι μία έρευνα στα αγαπημένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των Δυτικών μπορεί να δώσει παρόμοια αποτελέσματα, τότε ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να διαδοθεί μία πληροφορία στα  social media είναι μέσω ενός μηνύματος που εκφράζει θυμό.

 

Πληροφορίες: Από το site του περιοδικού ΜΙΤ Technology Review/ technologyreview.com

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s