Home

Η νέα διαφήμιση της Guinness είναι ωραία, αν δεν την παρατηρήσεις προσεκτικά.

Image 

Η διαφήμιση που ακολουθεί έχει δημιουργηθεί από τη Guinness και τις τελευταίες ημέρες συζητείται όσο καμία άλλη. Συνεπώς έχει πετύχει το σκοπό της. Το θέμα όμως είναι ότι περνάει το μήνυμά της με όλους του λάθος τρόπους.

Ωραία; Ναι! Διαφορετική; Ναι! Απρόσμενη εξέλιξη; Ναι!

Τότε που είναι το κακό; Αν υποθέσουμε ότι στο θαυμαστό κόσμο της διαφήμισης βρίσκονται πέντε άτομα που μπορούν και να αγοράσουν και να χειρίζονται άψογα αναπηρικά αμαξίδια ώστε να παίζουν μπάσκετ, αν δεχτούμε ότι ο μη αποκλεισμός των ατόμων με προβλήματα κινητικότητας είναι δείγμα εξαιρετικού χαρακτήρα και όχι κάτι αυτονόητo και αν πιστεύουμε οτι οι βασικές αρχές του ανθρωπισμού πρέπει να διαφημίζονται για να πουληθούν περισσότερα pints, τότε ναι, αυτή η διάφημιση είναι υπέροχη!

Αγαπώ τις έξυπνες διαφημίσεις. Τις θεωρώ μία μορφή τέχνης. Θαυμάζω τη δημιουργικότητα των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από αυτές, αλλά στη συγκερκιμένη περίπτωση θεωρώ ότι κάτι δεν πήγε και τόσο καλά.

 

Πληροφορίες: Από το blog Disability and Representation/ disabilityandrepresentation.com

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s