Home

Η νέα διαφημιστική τεχνική που περνάει το μήνυμά της ακόμη και στο fast forward.

slowmercial

Σε πολλές ανεπτυγμένες χώρες το delayed viewing, δηλαδή η εγγραφή τηλεοπτικών προγραμμάτων ώστε οι τηλεθεατές να τα παρακολουθήσουν αργότερα, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Όπως όμως κάναμε και εμείς με το βίντεο, έτσι και τώρα η πλειοψηφία των τηλεθεατών περνάει τις διαφημίσεις στο fast forward.  Γεγονός που προκαλεί μεγάλα προβλήματα στους διαφημιστές.

Για αυτό λοιπόν, η εταιρεία DDB Brussels δημιούργησε για λογαριασμό της Volkswagen μία… Slowmercial. Πρόκειται για μία τηλεοπτική διαφήμιση με εξαιρετικά αργή εξέλιξη ώστε να περνάει το μήνυμά της είτε στην κανονική ροή  είτε στο fast forward. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λοιπόν, ο τηλεθεατής θα την προσέξει και σύμφωνα με τους υπολογισμούς των διαφημιστών, μία slowmercial μπορεί να απευθυνθεί σε έως και  50% περισσότερους υποψήφιους αγοραστές.

 

Πληροφορίες: Από το site Creativity Online. 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s