Home

Όταν τα 30 δεύτερα κοστίζουν $3,8 εκατομμύρια, οι διαφημιστές βάζουν τα δυνατά τους.

Image

Ο τελικός του Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι μόνο ράγκμπι. Είναι ένας θεσμός, τις διαστάσεις του οποίου δύσκολα θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε εμείς οι Ευρωπαίοι.  Πρόκειται ένα ολόκληρο show με ακριβοπληρωμένους αθλητές, διάσημους καλλιτέχνες, δικά του μενού, τεράστιο κοινό, ρεκόρ τηλεθεάσεων και τη μητέρα των μαχών για τους διαφημιστές.

Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes πάντως, νικητής στη διαφημιστική αρένα της Κυριακής αναδείχθηκε η Mercedes. Το σποτ με τίτλο «Ψυχή» για το νέο μοντέλο CLA, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, εντυπωσίασε τους συντάκτες του περιοδικού. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του σποτ συγκαταλέγονται η αρτιότητα της παραγωγής του, η αποτελεσματική παρουσίαση του νοήματος, το χιούμορ, η πρόκληση, ο William Dafoe στο ρόλο του Διαβόλου, η Kate Upton και ο Usher.   

Παρακολουθήστε το σποτ στη μικρή ή τη μεγάλη του εκδοχή.

 

Πληροφορίες: Από το site του περιοδικού Forbes. 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s