Home

Μία νέα διαφημιστική καμπάνια έρχεται για να απενοχοποιήσει τη βιομηχανία παραγωγής αναψυκτικών.

Image

Με ένα τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας δύο λεπτών, η Coca- Cola δίνει τη δική της απάντηση σε όσους συνδέουν την κατανάλωση αναψυκτικών με την παχυσαρκία. Στόχος των ειδικών της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης είναι να τονίσουν ότι η Coca- Cola Company προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα αναψυκτικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και σημειώνουν ότι η αύξηση του σωματικού βάρους συνδέεται με τη λήψη πολλών θερμίδων, οι οποίες φυσικά και δεν προέρχονται μόνο από τα αναψυκτικά.

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα προβλήθηκε για πρώτη φορά χθες στο prime time των τηλεοπτικών δικτύων CNN, Fox News και MSNBC. Όσο καλό και αν είναι το spot πάντως, οι Αρχές της Νέας Υόρκης δε φαίνεται ότι θα ανακαλέσουν την απόφασή τους για την επιβολή περιορισμών στο μέγεθος των αναψυκτικών που πωλούνται σε εστιατόρια, σινεμά και γήπεδα.

 Πληροφορίες: Από τη Huffington Post

Βίντεο διαθέσιμο στο Youtube (http://www.youtube.com/watch?v=zybnaPqzJ6s)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s